Garantii


Kõikidele Tehnikaeksperdi e-poes müüdavatele kaupadele kehtib garantii, mida nimetatakse ka seaduslikuks või tehasegarantiiks. Eraisiku garantiiperiood võib varieeruda: periood võib olla tähistatud tootekirjelduses või on see standardselt 24 kuud.

Garantii ei kehti, kui toote omadused vastavad selle kirjeldusele ning toodet on võimalik kasutada vastavalt otstarbele.

Tähele tasub ka pöörata, et garantiid ei pakuta ka meediale või seadmes sisalduvale teabele. Mis tähendab, et Tehnikaekspert ei vastuta, kui remondi käigus kaob seadmes olev isiklik teave. Samuti ei kuulu hüvitamisele andmete taastamine.

Kui kaup saabub teieni, siis palun kontrollige vastuvõtmisel see üle. Kulleriga kauba vastuvõtmisel pöörake tähelepanu pakendile – fikseerige olukord ning igasuguse kahtluse korral pakkige see kohe lahti. Kõik nähtavad defektid tuleks üles märkida kauba vastuvõtmist kinnitavas dokumendis ja tehke seda kulleri juuresolekul. Kui märkate väliseid puudusi pärast vastuvõtmisdokumendi allkirjastamist, ei ole meil võimalik vastutada toote või pakendi kahjustuste või defektsuse eest. Antud olukorras saame anda garantiid ainult tehase poolt põhjustatud defekti ilmnemise korral.

Teatud tootekategooriasse kuuluvatele kaupadele kehtib eraldi garantiikohustusi.

  • DVD-d ja CD-d, arvutimängud. DVD-d ja CD-d, mis on heli- või visuaalsete defektidega on võimalik meile tagastada. Sellisel juhul asendatakse tootmisdefektiga toode uue tootega või makstakse teile toote eest raha tagasi. Töökorras olevaid DVD-sid, CD-sid ega arvutimänge pole võimalik tagastada.
  • Optika ja elektroonika, mobiiltelefonid, arvuti- ja kodumasinad. Kõigile neile tootegruppidele kehtib tootjapoolne garantii, mille tingimused ja reeglid leiate vastavate toodete tootekirjeldustest või garantiikaartidest. Toote tootjapoolne garantiikohustus kehtib ainult juhul, kui ei ole rikutud garantiikaardil või toote kasutusjuhendis väljatooduid punkte. Kaupadele, mis on valmistatud vastavalt ostja erisoovidele ning isiklikele juhistele, ei kehti vastavalt võlaõigusseaduse § 53 lg 4 alusel taganemisõigus ja töökorras kaupu tagastada pole võimalik.

Kuidas käituda garantiiteenuse kasutamisel?

Oma aja säästmiseks ja protsessi kiirendamiseks, soovitame teil toode toimetada otse tootja määratud garantiiteenindusse. Kui te võtate ise ühendust remondiettevõttega on võimalik toote remondiaega vähemalt paari päeva võrra lühendada. Teavet selle kohta, kes ostetud tootele garantiiteenust osutab, leiate alljärgnevast tabelist:

GARANTIITEENUSE OSUTAJA TOOTJA KONTAKT

SERVISA ICT Apple – kõik seadmed www.servisaict.com
Asus – sülearvutid, lauaarvutid, monitorid jne; Sepise 10, Tallinn, 11415
Benq – monitorid, projektorid, sülearvutid; Tel +372 66 71796
Brother – printerid ja multifunktsionaalsed seadmed; (v.a õmblusmasinad) info@servisaict.ee 
Dell – sülearvutid, lauaarvutid, monitorid jne;
Hannspree – televiisorid, DVD seadmed;
Iiyama – monitorid;
Lexmark – printerid ja multifunktsionaalsed seadmed;
Msi – lauaarvutid ja sülearvutid;
Toshiba – televiisorid ja Blu -Ray seadmed;
Evolveo– telefonid;
Lenovo – arvutid ja tahvelarvutid (v.a Thinkseeria ja telefonid).

MTTC EESTI OÜ Alcatel (nutitelefonide garantiiremont), Cat (nutitelefonide garantiiremont), Meizu (nutitelefonide garantiiremont), Coolpad, HTC (mobiiltelefonide garantiiremont), Huawei(mobiiltelefonide ja tahvelarvutite garantiiremont), Lg(mobiiltelefonide, tahvelarvutite ja kellade garantiiremont), Microsoft, Motorolla, Nextbook (nutitelefonide garantiiremont), Nokia(mobiiltelefonide garantiiremont), Samsung (mobiiltelefonide, tahvelarvutite ja kellade garantiiremont), Sony (mobiiltelefonide ja kellade garantiiremont), ZTE, XIAOMI (mobiiltelefonide remont) www.mttc.ee
Sepise tn 10, Tallinn,11415
Tel 6018073
hooldus@mttc.ee 

ARWEST OÜ Nikon tehnika, kõik Philips-i tooted (välja arvatud arvutimonitorid),Sony telerid ja AV tooted, Nivona espresso, Delonghi, Beko, Philips/saeco espresso, Electrolux-i (siia hulka kuuluvad Aeg, Electrolux, Zannussi) tooted, BSH Groupi (siia hulka kuuluvad Bosch, Siemens, Gaggennau, Zelmer), SEB Groupi tooted (Moulinex, Krups, Tefal), Samsung telerid, kodukinod, monitorid, külmikud, pesumasinad, Indesit/ariston/Hotpoint tooted, Candy tooted. www.arwest.ee
Ei tegele printeri, boileri ja õmblusmasina remondiga. Ringtee 75, Tartu, 50501
Tel. 734 4299; 7344337
arwest@arwest.ee 

OÜ SEVI KODUMASINAD Electrolux, AEG, Zanussi, Candy (v.a. LG, Bosch, Siemens, Indesit Whirlpool ja Samsung). www.sevi.ee
Boileri garantii hooldus (Electrolux, Thermex, Ariston, ATT). Pallasti 16, Tallinn, 11416
Electrolux, Philips, Ariete, DeLonghi (tolmuimejad, triikrauad, kohvimasinad, hambaharjad, rösterid, veeketjad ja muu). Tel: +372 636 65 25
info@sevi.ee 

OVERALL EESTI AS Canon, HP www.overall.ee
Lootsi 11, Tallinn, 10151
Tel. 630 0530
hooldus@overall.ee 

RAUD OÜ Indesit, Whirlpool, Ariston – Hotpoint www.kmh.ee
Siili 25, Tallinn, 13422
Tel: 6722990
info@kmh.ee 

AS SPELETA Lg (audio-video-TV); Philips (kõik) www.speleta.ee
Samsung(audio-video-TV); JVC (TV); Akadeemia tee 20, Tallinn, 12611
Sharp(Sevi kodumasinad – ainult suured valged); Telefunken (TV); Tel: 6546543
Finlux (TV); Hitachi(TV); speleta@speleta.ee 
Toshiba(TV); Redmond; Tefal; Krups; Moulines; Rowenta.

RENERKI MIELE, SAMSUNG, BOSCH/SIEMENS, LG, YAMAHA Tammsaare tee 134B, Tallinn, 12915
Tel: +372 651 2222
klienditeenindus@renerk.ee

TEHNIKAEKSPERT OÜ Kui tootjat pole antud nimekirjas Kesk tn. 12, Elva, 61504

+372 568 600 40

epood@tehnikaekspert.ee

 

Juhime tähelepanu, et tootja süül tekkinud defektide parandamisele kulub tavaliselt 2–3 nädalat alates toote garantiiteenindusse üleandmisest. Kui varuosad tarnitakse välismaalt, siis võib ooteaeg pikeneda 45 päevani.

Samuti on võimalik tehnikaekspert.ee lehelt soetatud kaupu toimetada Tehnikaeksperdi füüsilisse kauplusesse.

Toode on võimalik saata meile garantiiremonti kulleriga. Sellisel juhul on vaja märkida aadress: Kesk 12, Elva, 61504.

Palume teil tagastamisel toode korralikult pakkida, et see saatmise käigus viga ei saaks. Kui toode on saatmise ajal kahjustada saanud, ei ole võimalik meil garantiiteenust osutada.

 

Mida teha siis, kui toote kvaliteet ei vasta ootustele?

  • Kui toote puudusi on võimalik kõrvaldada, võite pöörduda Tehnikaeksperdi poole.
  • Ostetud tootele on võimalik kohaldada defektsuse tõttu kaotatud väärtusele vastavalt allahindlust või mõnda muud hüve.
  • Toode on võimalik ümber vahetada identse uue töökorras toote vastu, välja arvatud juhul, kui toote puudused on väikesed või on põhjustatud teie süül.
  • Kõigil juhtudel saadetakse kaubad võimalike kvaliteedipuuduste kontrollimiseks ja tuvastamiseks tootjale ja/või volitatud teenindusse. Kontrollimine võib aega võtta kuni 3 nädalat.
[]