KKK / FAQs

KKK/FAQs


Kui palju maksab kauba kohaletoimetamine?

Tehnikaekspert e-poest on võimalik kaup kätte saada mitmel erineval moel:

Kättesaamine kauplustest:

  • Kesk tn 12, Elva – TASUTA
  • Viljandi mnt 75, Tartu – TASUTA

Pakiautomaaditeenused

  • DPD Pickup punkti – 2.99€
  • SmartPost pakiautomaati –2.99€
  • Omniva pakiautomaati – 3.99€

Kullerteenused

  • Kullerteenuse hind alates 3.99€.

Transpordiviisidest ja nende maksumusest saate täpsema ülevaate SIIT.

Tahan kauba tagastada, see ei sobi mu nõuetele. Mida peaksin tegema?

Lähtudes Eesti Vabariigi seadustele, on võimalik ostjal kaup tagastada müüjale 14 päeva jooksul pärast ostmist. Kaup ei tohi olla kasutatud ning peab olema originaalpakendis. Täpsemalt saad lugeda tagastamisest SIIT.

Mul ei ole võimalik internetist ostu sooritada, mida peaksin tegema?

Pole probleemi, palun saatke oma ostusoov kirjalikult e-posti aadressil: epood@tehnikaekspert.ee. Meie klienditeenindus aitab Teil tellimuse vormistada ning võtab vajadusel Teiega ühendust.

Telefoni teel tellimusi me vastu ei võta, kuid nõustame ja aitame teil ostu sooritada. Soovitame siiski tellimuse teha veebilehe kaudu, sest siis saate kõige parema ülevaate tellitavatest toodetest, transporditingimustest ja maksetingimustest.

Kas ma võin kaubale ise järele tulla?

Jah. Meie kauplused asuvad nii Elvas (Kesk tn 12) kui ka Tartus (Viljandi mnt. 75). Palume eelnevalt ostuprotsessi käigus valida poe, kust soovite kauba kätte saada.

Kas on võimalik maksta ühel ja järele tulla teisel inimesel?

Jah on küll, kuid palume Teil kirjutada lahtrisse „ Märkused tellimuse kohta“ kaubale järele tulija nimi.

Kas ja kuidas saan arve?

Arve saadetakse Teile e-kirja teel kohe pärast tellimuse maksmist. Lisaks on arve on ka garantiidokument.

Kas pärast lepingu sõlmimist on võimalik muuta järelmaksu maksekuupäeva?

Pärast lepingu sõlmimist ei ole võimalik maksekuupäeva muuta, kuid lepingu koostamisel on Teil võimalik valida endale sobiv maksekuupäev.

Kaup saabus, kuid toode on rikutud. Kuhu peaksin pöörduma?

Kirjutage palun meile esimesel võimalusel e-posti aadressil epood@tehnikaekspert.ee ja me vastame teile ühe tööpäeva jooksul.

Kui kaua võib kesta garantiiremont?

Kauba remondikiirus sõltub erinevate garantiiremondi teostajatest. Tavaliselt võib remont aega võtta ligikaudu 3-4 nädalat, kuid harva ka kauem.

Kui kiiresti minu tellimus töösse võetakse?

Kui maksate kauba eest kasutades pangalinki, alustatakse teie tellimuse täitmist koheselt. Kui valite muu maksmisviisi, siis kinnitatakse tellimus ühe tööpäeva jooksul.

Kas ma saan oma tellimust muuta või tühistada?

Jah. Saate tellimuse tühistada või muuta, kui kirjutate aadressile epood@tehnikaekspert.ee.

Mis asi on sooduskood?

See on ühekordne kood, mis võimaldab tasuda ostukorvi eest kuni 100%.

Kuidas saab sooduskoode?

Sooduskoode saab erinevatel meetoditel, olgu selleks erinevad kampaaniad, e-kirjad kui ka auhinnamängudest.

Sain teie e-poe sooduskoodi, kuid see ei tööta. Miks?

Igal sooduskoodil on oma kehtivusperiood ning võib olla ka kasutusarv (mitu korda saab klient seda kasutada). Kui olete kindel, et kõik tingimused on täidetud, kuid sooduskood ei tööta, võtke palun meiega ühendust.

Kas kohaletoimetus toimib ka saartele?

Jah. Kogu kauba toimetame kohale kõikjal Eestis.

Kuidas ostu eest tasuda saab?

Tellimuse vormistamisel on Teil võimalus tasuda pangalingiga (Swedbank, SEB, LHV, Luminor, COOP Pank ja Poco Pay), ülekandega, Liisi järelmaksu ning kaupluses nii sularahas kui kaardiga.

Where do you ship?

We ship to all EU countries: Austria, Belgium, Bulgaria, Croatia, Republic of Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Ireland, Italy, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Malta, Netherlands, Poland, Portugal, Romania, Slovakia, Slovenia, Spain and Sweden.

For ordering and help, please send us e-mail: epood@tehnikaekspert.ee

Delivery to EU mainland addresses aren’t subject to customs or import charges, but each territory works differently.

Tehnikaekspert has no control over handling fees and taxes and we can’t tell you what the cost would be, as customs policies and import duties vary widely from country to country.

It might be a good idea to contact your local customs office for current charges before you order.